ΘΕΩΡΕΙΟ

Η ζωή μοιάζει διαφορετική αν την κοιτάζεις από άλλη γωνία.


Τσακίζουν την λαϊκή ψυχή όσοι υποστηρίζουν: “συνηθίστε τις αλυσίδες σας…”

«…όλες οι εξεγέρσεις είναι υποκινούμενες και καπελλώνονται”

Από τον Θραξ Αναρμόδιος.

Από τη μια έχουμε αυτούς που συχνά υποστηρίζουν πως “είμαστε άξιοι της μοίρας μας” διότι “εμείς τους επιλέγουμε να μας κυβερνάνε”. Λες και το μενού που μας παρουσιάζει ο κοινοβουλευτισμός έχει πολλές επιλογές, λες και δεν τους έχουμε διαλέξει όλους κατά καιρούς. Και πάντα παίρναμε το ίδιο αποτέλεσμα.

Από την άλλη έχουμε εκείνους που μόλις γίνει κάποια δυναμική κινητοποίηση, όπως αυτές στην αίγυπτο και την τυνησία, ή ανοίξει συζήτηση για παλιοτερες ανάλογες περιπτώσεις, όπως στο πολυτεχνείο το 73 ή τον Μάη του 68 και τα παρόμοια, τα αποδίδουν όλα σε υποκίνηση έξωθεν, σε ξένο δάκτυλο, σε ρώσους, αμερικάνους και αδελφούς μουσουλμάνους.

Και στο τέλος, φαντάζομαι πως είναι οι ίδιοι, αφού έχουν απλώσει όλη αυτή την ομίχλη της ηττοπάθειας και της απαισιοδοξίας και μας έχουν κάνει ολουνών “την ψυχή μαύρη”με την τόση διορατικότητά τους, την οποία μας την μεταφέρουν με σιγουριά μερικές φορές σχεδόν ακλόνητη, μας μέμφονται κιόλας γιατί δεν ακολουθούμε τη μια ή την άλλη πρότασή τους, ή γιατί είμαστε κότες και δεν εξεγειρόμαστε, ή γιατί έχουμε γίνει μαλθακοί και λοβοτομημένοι από την κατανάλωση και το life-style. Και συνήθως μας προτείνουν και τις πιο ακραίες λύσεις όπως κρεμάλες και γκιλοτίνες.

Μένω άφωνος καμμιά φορά κι άλλοτε πάλι οργίζομαι όταν διαβάζω τέτοιες τοποθετήσεις και σχόλια. Να μην ξέρεις πως να ερμηνεύσεις τέτοιες λογικά τέτοιες θέσεις και ερμηνείες, και πως να τις τοποθετήσεις κάπου, σε έναν καμβά για να βγάλεις κάποιο πολιτικό νόημα.

Η πιο εύκολη και πρόχειρη εξήγηση είναι να αποδώσουμε τέτοιες “ερμηνείες” και τοποθετήσεις στο θυμικό και τον χαρακτήρα του κάθε συντάκτη τους. Αλλά πάλι, από την άποψη του πολιτικού οφέλους αν τις δούμε, αυτός που εξυπηρετείται από την διάδοση τέτοιας ηττοπάθειας και απελπισίας στην λαϊκή ψυχή είναι μόνο οι ίδιοι οι εχθροί του λαού, που τον θέλουν να πιστεύει πως κάθε προσπάθειά του για ελευθερία, για δημοκρατία, για καλύτερο μέλλον, θα είναι ατελέσφορη και θα καταλήξει στα σκουπίδια, αφού στο τέλος θα κυριαρχήσουν οι πράκτορες των ξένων δυνάμεων, τα νεφιλίμ, τα golden boys και οι διεφθαρμένοι που αιωνίως θα αγοράζουνε υποβρύχια που γέρνουν και ελικόπτερα που πέφτουν.

Είναι σαν να μας λένε: “συνηθίστε τις αλυσίδες σας, ότι άλλο και να κάνετε δεν θα έχει αποτέλεσμα”.

Εχω να πω λοιπόν πως η διάδοση αυτής της μαυρίλας, της ηττοπάθειας, της έλλειψης πίστης στις δυνάμεις του ανθρώπου, τον χλευασμό του λαού ως υποκειμένου και σοβαρού παίκτη της ιστορίας, κάνουν μεγαλύτερο κακό στην λαϊκή ψυχή από κάθε άλλη πολιτική προπαγάνδα δεκαετιών. Το μεγαλύτερο κακό. Να λες σε κάποιον πως ότι και να κάνει για να βελτιώσει το χάλι στο οποίο ζει, είναι μάταιο και δεν θα έχει αποτέλεσμα.

Είναι ο παλιός εκείνος αγώνας του ιδεαλισμού να πείσει την ανθρωπότητα ότι η ιστορική της κίνηση εξηγείται μόνο από την βούληση και τις πράξεις των ηγετών και των δυνάμεων που έχουν στις διαταγές τους (περιλαμβάνει και τις μυστικές υπηρεσίες αυτό). Και πως οι λαοί, ο απλός άνθρωπος, δεν μετέχει, δεν επηρρεάζει τίποτε και έτσι άσημος που είναι κάθε πράξη του για βελτίωση των συνθηκών της ζωής του, πάει κατ’ ευθείαν στο καλάθι των σκουπιδιών της ιστορίας.

Μου είναι αδιανόητο το πως γίνεται να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που πιστεύουν και διαδίδουν αυτή την μαύρη καταχνιά στις ψυχές των άλλων. Και μάλιστα έλληνες άνθρωποι.

Το μόνο που έχω να πω στο τέλος είναι πως το 1940 όταν η ηγεσία είχε αποφασίσει να ρίξει “μια δυο τουφεκιές για την τιμή των όπλων”, ο λαός, ο λαός ναι, πήρε την υπόθεση στα χέρια του, πήρε την τύχη και την αξιοπρέπειά του στα χέρια του, και παρά το ότι δεν είχε τίποτε στην διάθεσή του, νίκησε περίτρανα.

Αφήστε τους να λένε. Αν τα παρατήσουμε θα πρέπει να πάμε σε μια γωνία και να περιμένουμε να πεθάνουμε.

Γι’ αυτό αφήστε τους να λένε και μη τους ακούτε.
Εμείς έχουμε δουλειά να κάνουμε: να παλινορθώσουμε την δημοκρατία.

Θραξ Αναρμόδιος



10 απαντήσεις στο “Τσακίζουν την λαϊκή ψυχή όσοι υποστηρίζουν: “συνηθίστε τις αλυσίδες σας…””

  1. Διαφωνῶ μέ πολλά! (Εἶχα διαβάσει τό ἄρθρο ἤδη.)
    Παράδειγμα.
    Ἐὰν κάποιος διαβάσῃ τὴν ἱστορία τοῦ ’40 θά διαπιστώσῃ πώς ἐὰν ὁ Μεταξᾶς δὲν εἶχε στήσει μίαν ἀρίστη πολεμική μηχανή, ὅσα ΟΧΙ κι ἐὰν ἔλεγε ὁ λαός, θὰ πήγαιναν στόν βρόντο.
    Δύο παπποῦδες μου πολέμησαν ἐκεί! Ὁ ἕνας σκοτώθηκε ἀργότερα στὸν ἐμφύλιο.
    Ἔχω μελετήσει τὴν ἐλληνική ἱστορία αὐτῆς τῆς περιόδου ἀπό κάθε σκοπιά καὶ μελετῶ ἀκόμη.
    Ἄλλο παράδειγμα.
    Ὁ ἀπαλευθερωτικός στρατός τοῦ ΕΑΜ πότε ἰδρύθηκε; Γιατί; Ἀπό ποιούς;
    Εἶχα φίλο (πού πέθανε προσφάτως σέ πολύ προχωρημένη ἡλικία) ΕΑΜίτη καὶ ἔχω διαβάσει ἀπό τὸ ἀρχεῖο του ἔγγραφα ποὺ δὲν κυκλοφοροῦν ποὐθενά!
    Ἄλλο παράδειγμα.
    Δέν εἶναι ξενοκίνητα τά διάφορα κινήματα.
    Πῶς δικαιολογεῖται τότε ἡ «τακτοποίησις» κάποιων πρωτεργατῶν τοῦ Πολυτεχνείου;
    Ἄλλο παράδειγμα:
    Ὁ θάνατος τοῦ Σωκράτους.
    Ποιός τὸν ἔβαλε νὰ πιῇ τό κώνειον; Ὁ ἕνας καί μοναδικός ἄρχων ἤ ὁ λαός;
    Ἄλλο παράδειγμα:
    Λαϊκή ἀντίστασις κι ἐμφύλιος (44)45-49. Ἀπό ποὺ τὰ ὅπλα της;
    Ἄλλο παράδειγμα:
    Μαυροκορδᾶτος καί Κωλλέτης:
    Ἀπό ποῦ ἡ δύναμίς τους καί τό καπέλωμα τῆς ἐπαναστάσεως;
    Ἄλλο παράδειγμα:
    Ἡ λύσις Καραμανλῆ μετά τήν χοῦντα! Ἀπό ποιοὺς καί γιατί μεθοδεύτηκε; Τί ἐξυπηρετοῦσε; Τί σχέσι ἔχει ἡ Κύπρος μέ αὐτό καί γιατί δὲν ἀνοίγει ὁ φάκελός της ἀκόμη;

    1. Εκ πρώτης, εφόσον είπες ότι είσαι ψαγμένη στην Ιστορία, ήλπισα να την μοιραστείς, ενώ εσύ έκανες ερωτήσεις. Δεν μπορώ να πω ότι γνωρίζω την Ιστορία όπως εσύ και τις απαντήσεις δεν τις γνωρίζω από πρώτο χέρι. Λίγα έχω μάθει από το σχολειό, οπότε επειδή τώρα στα «γεράματα» με ενδιαφέρει θα θελα να ξέρω.
      Λοιπόν, από την εκτίμησή μου ως «ιστορικός αναλυτής» με λίγα γνωστά δεδομένα, υποθέτω ότι η υποκίνηση δράσεων από ξένα κέντρα είναι αδιαμφισβήτητη, είτε αγγλικά, είτε ρωσικά, είτε αμερικανικά, είτε άλλα.
      Το θέμα του Σωκράτη είναι διαφορετικό. Στα πλαίσια της ΔΗΜΟ-κρατίας η πλειοψηφία των πολιτών αποφάσισε εκούσια το θάνατό του. Το πολίτευμα ήταν σωστό. Οι πολίτες, είτε λόγο ηθικής κατάπτωσης, είτε λόγω δημαγωγικής πλάνης, τον καταδίκασαν κακώς. Η εσκεμμένη χαλαρότητα της Δημοκρατίας τους, του πρότεινε τη λύση της αποφυγής της ποινής. Ο ίδιος επέλεξε να τους δώσει ένα μάθημα δημοκρατίας και υψηλού ήθους, επειδή αγαπούσε το πολίτευμα και γνωρίζοντας τα μειονεκτήματά του, σε μια προσπάθεια, επανόρθωσής του και επαγρύπνησής τους.
      Πάντως, η απάντηση στις έξωθεν προσπάθειες χειραγώγησης των λαών (σύμφωνα και με τη θεωρία του Δόγματος του Σοκ) είναι η ενημέρωση των πολιτών για τις συνομωσίες και η ενεργοποίηση των πολιτών στην απαίτηση της αυτοδιαχείρισής τους.
      Με κάθε επιφύλαξη…

  2. «Δεν μπορώ να πω ότι γνωρίζω την Ιστορία όπως εσύ και τις απαντήσεις δεν τις γνωρίζω από πρώτο χέρι. Λίγα έχω μάθει από το σχολειό, οπότε επειδή τώρα στα γεράματα” με ενδιαφέρει θα θελα να ξέρω.»
    Καί:«Λοιπόν, από την εκτίμησή μου ως “ιστορικός αναλυτής” με λίγα γνωστά δεδομένα, υποθέτω ότι η υποκίνηση δράσεων από ξένα κέντρα είναι αδιαμφισβήτητη, είτε αγγλικά, είτε ρωσικά, είτε αμερικανικά, είτε άλλα.»
    Ἐὰν δὲν γνωρίζῃς ἱστορία πῶς γίνεται νὰ εἶσαι ἱστορικός ἀναλυτής;
    Θέτω ἐρωτήματα πρὸς προβληματισμόν καὶ ἀναζήτησι!
    Οἱ ἕτοιμες λύσεις (μασημένη τροφή) εἶναι γιὰ τοὺς τεμπέληδες!!!!
    Ὅσο γιὰ τὸ «ἄριστον» πολίτευμα, γιατί ὁ Σωκράτης μιλοῦσε σὲ ὅλους γιὰ τοὺς εἰδήμονες κι ἐπαΐοντες;
    Ἐνημέρωσις καὶ ΠΑΙΔΕΙΑ!!!!
    Εἶδες κάποιον νὰ ΑΥΤΟΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ ἤ νὰ ΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ;
    Τά ξαναλέμε!

  3. Ευχαριστώ για τις παραινέσεις σου, καλοδεχούμενη και η προτροπή να ψάξω την Ιστορία.
    Τα εισαγωγικά στο «ιστορικός αναλυτής» δηλώνουν την κατ’ ανάγκη εργασία που και οι επιστήμονες ιστορικοί κάνουν όταν έχουν ελλιπή τεκμήρια -έστω και περισσότερα από μένα- κάνοντας υποθέσεις και συγκροτώντας θεωρίες. Εξ ου και οι διαφορετικές απόψεις μεταξύ τους.
    Η καλύτερη ιστορική πηγή είναι οι ζωντανοί μάρτυρες, αλλά και αυτοί ακόμα πρέπει να αξιολογούνται ως υποκειμενικοί κατά περίπτωση.
    Δεν θα χαθούμε, σε έχω στα feeds μου!

  4. Το μόνο που έχω να πω στο τέλος είναι πως το 1940 όταν η ηγεσία είχε αποφασίσει να ρίξει “μια δυο τουφεκιές για την τιμή των όπλων”, ο λαός, ο λαός ναι, πήρε την υπόθεση στα χέρια του, πήρε την τύχη και την αξιοπρέπειά του στα χέρια του, και παρά το ότι δεν είχε τίποτε στην διάθεσή του, νίκησε περίτρανα.
    ΘΑΥΜΑ ! ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΛΑΟΣ , ΕΧΤΙΣΕ ΤΑ ΟΧΥΡΑ ΤΗΣ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΕΚΑΜΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΩΝ, ΕΚΑΜΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΤΥΛ 1974, ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ (ΤΡΑΙΝΑ-ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ-ΤΡΑΜ-ΥΠΟΖΥΓΙΑ)
    ΟΛΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ(ΦΑΓΗΤΟ-ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ) ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΟΙΙ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ .
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ,ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ.
    από την εκτίμησή μου ως “ιστορικός αναλυτής”
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ , ΟΧΙ «ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ» ΟΥΤΕ «ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟΣ ΑΝΑΓΝΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ » ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣΑΙ ΕΦ`ΟΣΟΝ ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ , ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΗ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΑΝΤΙΜΕΤΑΞΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
    ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΙΧΕΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΟΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ «ΚΑΤΣΙΜΗΤΡΟΣ» . (ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ) ( ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ : ΒΕΡΣΗΣ,ΚΩΣΤΑΚΗΣ, ΦΡΙΖΗΣ, ΔΑΒΑΚΗΣ κλπ.)

    1. Φίλε μου,
      δεν διεκδικώ τον τίτλο του «Γνώστη Ιστορικού» και προσπάθησα να το εξηγήσω στα σχόλια. Το άρθρο του φίλου Θράκα του Αναρμόδιου, πάντως, θέλει να στηλιτεύσει τη λαγνεία της βιαστικής και ανέξοδης απαξιώσεως όλων των κινημάτων και δράσεων των πολιτών, ως «πάντοτε υποκινούμενα».
      Θαυμάζω την καλή σου γνώση στην Ιστορία και τη ζηλεύω. Κάθε Ιστορία, όμως, έχει πτυχές, γεγονότα που δεν έχουν γίνει γνωστά και δεν υπάρχουν τεκμήρια. Το να βασίσω την κριτική μου μόνο στα γνωστά, θεωρώντας τα πλήρη δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Ούτε είναι λάθος να χτίζονται υποθέσεις και θεωρίες με βάση τα γνωστά. Απλά να αναγνωρίζουμε την πιθανή ατέλεια της θεωρίας μας.
      Όσο για το αν έχω υπηρετήσει, θα εκπλαγείς αν σου πω πως… το παράκανα, κιόλας;

  5. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ. ΕΦ`ΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ «ΠΑΡΑΫΠΗΡΕΤΗΣΕΙ » ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ; (ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΛΑΟΥ ΤΟ 1940) ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ , ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ; ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

  6. Είναι εκτός του θέματος, όπως σου εξήγησα και σου λέω και πάλι πως δεν έχω αρκετές γνώσεις για να εκφέρω σοβαρή άποψη για το 1940.
    Μπορώ να σου πω για το 2010, όμως πως αν υπάρχει κάτι ελπιδοφόρο ακόμη, βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων. Αν εξαιρέσεις την ηγεσία, οι «εργάτες» κρατάνε ακόμη το ηθικό τους.
    Το λυπηρό είναι ότι η ΓΑΠηγεσία κάνει ότι μπορεί για να τους το ρίξει.
    Το δυνητικά ελπιδοφόρο είναι ότι η διαφαινόμενη επαγρύπνηση του λαού μπορεί να είναι το «καλό νέο» μες το γενικό γκρέμισμα των πάντων.
    Για μένα «Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία»

  7. Γιὰ νὰ βάζουμε τὰ πράγματα στὴν θέσι τους, ὅταν μελετοῦμε ἱστορία θὰ πρέπῃ νὰ τὴν μελετοῦμε ἀπό κάθε πλευρά. Ἀκόμη κι ἀπό αὐτήν ποὺ δὲν μᾶς ἀρέσει.
    Τό ἔπος τοῦ ’40 εἶναι ἔργο Μεταξᾶ. Σὲ πολλούς δὲν ἀρέσει! Πολέμησαν τὸν Μεταξᾶ γιὰ τὶς πολιτικές του θέσεις!
    Ξέρετε κάτι; Κι ἐμένα δὲν μοῦ ἄρεσαν κάποιες πολιτικές του θέσεις. Ἔχοντας ὄμως ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ἀπό 4 (τέσσερις) διαφορετικούς τήν βιογραφία του, κατέληξα στὸ συμπέρασμα ὅτι χωρίς Μεταξᾶ, δὲν θὰ εἴχαμε κι ἔπος τοῦ ’40!!! Λίγες τουφεκιές σκόρπιες καὶ μετὰ τρεχάλα νὰ μαζέψουμε τόν κῶλο μας μήν καῇ…. (Ὅπως κι ἔγινε δῆλα δὴ ἔως τὸ ’43!!!)

  8. ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
    (ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΛΑΟΣ , ΕΧΤΙΣΕ ΤΑ ΟΧΥΡΑ ΤΗΣ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΕΚΑΜΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΩΝ, ΕΚΑΜΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΤΥΛ 1974, ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ (ΤΡΑΙΝΑ-ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ-ΤΡΑΜ-ΥΠΟΖΥΓΙΑ)
    ΟΛΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ(ΦΑΓΗΤΟ-ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ) ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΟΙΙ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ .
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ,ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ.)

    ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ; ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΘΑ ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ; ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΠΑΡΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Σχολιάστε