Γιώργος ΠΑΠ

Χαρισματικός κρυφο-ωτακουστής δημοσιεύει τις υποκλεφθείσες σκέψεις του Τελευταίου Δυνάστη

Γιώργος ΠΑΠ

“Και όπως τους μιλούσα για την “επανάσταση του αυτονόητου” .. με όσες λέξεις γνώριζα τότε στα Greek και με τη βοήθεια του αυτόματου μεταφραστή μου L4Lies (.. see Mind the Gap for details..) .. πιάνει Μπόρα! (short for =Μπακογιάννη Ντόρα)!

με πιάσαν κομμα-ρες.. I tell you.. δεν ήξερα τι να κάνω.. συνέχισα να μιλάω για το άπλετο φως που θα ρίξουμε.. και

ξάφνου.. αστραπές!!..

ε, δεν ήθελα να δείξω ότι εξεπλάγην.. ή ότι φοβάμαι.. οπότε αυτοσχεδίασα και συνέχισα μιλώντας για τον.. “αστραπιαίο πόλεμο”..

και προς στιγμήν.. θόλωσαν!.. σχεδόν τους έπεισα.. σκέφτηκα “I still γαπ it!”.. με διόρθωσε ο μεταφραστής μου “I still got it”.. και πήγα να αναθαρρήσω..

αλλά φεύ.. δεν έχουν σπουδάσει στο Αμέρικα.. σύντομα συνήλθαν και ζητούσαν εξηγήσεις..

κάτι για σκάνδαλα και ταμεία και το ΧΑΑ… κάτι για εξεταστικές επιτροπές και υπουργούς που τα φάγαν-όλα-και-όλους.. κάτι για σπρέντσ .. κάτι για ξεπούλημα ΔΕΚΟ.. κάτι για εξαναγκαστικούς-εξοπλισμούς με υποβρύχια που γέρνουν.. τα τρένα που φύγαν πήραν και δεν ταιριάζουν στις ράγες..

.. τα καταχρειάστηκα.. ήθελα να ανοίξει το gap να με καταπιεί..

now what?.. τι να κάνω?? να το βάλω στα πόδια?

πώς όμως??.. δεν έχω πλύνει και την ψ(αροντουφεκοστ)ολή μου..

.. έριξα κάτι πάνω μου στα γρήγορα..

.. εκατομμύρια κλέψεις περνούσαν από το μυαλό μου..

.. μήπως να πάρω το ποδήλατο?? μα.. αν δε λειτουργήσει και πάλι το δάχτυλο στην αλυσίδα??..

ωχ.. κι αυτός ο φιόγκος.. πολύ κεντρώος μου βγήκε.. κοιτάχτηκα στον καθρέφτη.. δε μπορούσα να τον διορθώσω.. πάντα μπερδεύω τον αριστερό με τον δεξιό..

.. ωχ θεμου θεμου.. λείπει και το Μαράκι να μου πει τι να κάνω..

έχουμε και τη διαφορά χώρας από τα Στέητσ.. θα κοιμάται ο Ομπάμα..

η μάδερ.. θα με κυνηγήσει for sure..

what to do? what to sell??..

.. σύντομα κατάλαβα ότι δε με σχωράει ο τόπος..
έπρεπε να φύγω.. έπρεπε!!..

.. για να βρω τον εαυτό μου.. καταλαβαίνεις?!

.. you see, με έπνιγε το Δίκαιο (άλλαξα ό,τι συνταγματικό δεν βόλευε.. αλλά πάλι δεν ένιωθα safe.. )
.. και ένιωθα ότι δε με καταλαβαίνει κανείς.. σε όποια γλώσσα και αν μιλούσα.. (oyte kan sta greeklish..)
μου φέρονταν λες και με είχαν “φυτέψει” στην Ελλαδα ..

.. λες και δεν είχα κληρονομικό δικαίωμα στην (δια)Κυβέρνηση..

ποιός? εγώ! που έχω 3 στα 3 govόματα στο ονοματεπώνυμό μου..!!!

εγώ που είχα βγει καταλληλότερος για πρωθυπουργός τότε που ήταν ο γιος του ταχυδρόμου στα πράγματα..

(really.. ti kanei ayth h psyxh??.. μήπως να τον ρωτήσω τι να κάνω να βγω από τη δύσκολη θέση?.. ίσως έχει καμιά θεία έμπνευση.. πάντα είχε τη χάρη Του, άλλωστε..

oh god.. δεν έχει μείνει και κάνα δάσος για να καεί και να “ξεχαστεί” ο κόσμος.. τι σόι “πράσινη ανάφλεξη” θα κάνουμε τώρα??.. μήπως να την λέμε ..“ανάπτυξη” ?..χμμ.. γκούντ..”πράσινη ανάπτυξη” it is!)

Πώς να το περιγράψω το feeling.. ?

..ακόμα και ο τύπος που είχα συναντήσει τυχαία στον δρόμο και μου είχε “χαρίσει” τον μισθό του.. όπου με πετύχαινε με έφτυνε..

αναγκάστηκα να μαθω κανό για να ξεφεύγω..”

……………………………..

“.. εκείνο το βράδυ.. έβαλα να “παίζουν” τις ειδήσεις .. και έστειλα ένα μέιλ στον Κωστάκη.. (ήξερα ότι θα ήταν σπίτι του.. ονλάιν -για- πάντα.. )

.. του έγραψα κάτι σύντομο και περιπαι εκτικό..

“I’m dumm..”
μου απαντησε αμεσως.. “??” ..

του λέω.. “I’m done! leme”..

..μετά από λίγο, μου απάντησε: “been there.. done that.. come to Rafina na ta pername fina..”

.. και πήρα το Hellικοπτερο αλλά κάπου πρέπει να πήρα τον τέταρτο δρόμο.. και αντί για τη Rafina, βρέθηκα  εκτός Hell-as..

.. έτσι λοιπόν, ταξίδεψα μες στο σκοτάδι.. σαν κυνηγημένος.. σκέφτηκα τότε ότι πρέπει να είμαι “ο πρώτος πρόσφυγας του αστραπιαίου πολέμου”..

Αυτό έγινε και το νέο όνομά μου .. Γιώργος ΠΑΠ (Πρόσφυγας του Αστραπιαίου Πολέμου)

Εδώ στη Δανεία, ξαναβρήκα τον εαυτό μου..!

αλλά και το ποδήλατό μου!!.. δεν έχει και Σαμαράκια εδώ..

βρήκα και το ταμείο του ΠΑΣΟΚ που κανείς δεν το αναγνώριζε  -FYI πορτοκαλί είναι.. όχι μαύρο.. για να ανασύρεται εύκολα μετά από μιζε-ρους καιρούς..-..

..για φαντάσου!.. τι έκπληξη με περίμενε.. μέσα είχε όοοοολα τα κουπόνια που είχε αγοράσει η ΜΙΖΕΝΣ και με είχε φέρει στη δύσκολη θέση του Πρωθυπουργού..

.. ξαφνικά θυμήθηκα πόσο τη μίσησα.. ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το έκανε αυτό.. τι συμφέρον είχε να μου καταστρέψει τη ζωή??.. πώς θα το ξεπεράσω εγώ αυτό??.. όχι τίποτα, δεν πρόλαβα καν να πουλήσω το μεντιτεράνιαν-ντάιετ..

έφυγα νύχτα χωρίς ένα fuckό(ff)..

aha! ιδέα! Θα στείλω το βιογραφικό μου.. και θα τους πολεμήσω “από τα κάτω“..

θα αποδείξω και πόσο αντεξουσιαστής είμαι! που δε με πίστευε ούτε ο προυπρουπου.. -πρώην Προ.Πο.τζής-..

και θα βγάλω και τα προς το μιζείν!..

ε, δε μπορεί, κάποια θέση θα υπάρχει και για μένα.. after all.. μου το χρωστάνε! ..”

……………………………..

“.. πια πηγαίνω μόνο για διακοπές στο Ελλάντα.. off-shore πάντα..

θα έβγαινα και στην ξηρά.. αλλά έχουν μνημονιοδες παροιμιακό.. strike that.. παροιμιώδες μνημονικό οι κάτοικοι..

άσε που κάνω και GAP από μακριά.. “

——————————————————————————————————————

Απόσπασμα από το βιβλίο (σιγά που δε θα γράψει βιβλίο!) του ΓΑΠανδρέου:

Γιώργος ΠΑΠ – Η κακιά μου η χώρα..

Εκδόσεις: “Ταράτσα

Α/Α = Αυτονόητα Αυτόγραφα: ο επιτυχημένος επαγγελματίας κληρονόμος

για την αντιγραφή: koula

για την έμπνευση: ταπάνταόλα.. πού να το πιάσεις και πού να το πετάξεις..

Surreal Link: http://wp.me/pPn6Y-3Te

via Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα

Posted on Τρίτη, 16 Νοέμβριος, 2010, in Ποίηση, Πολιτική and tagged , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

